ROCS er en sammensatt og tverrfaglig gruppe mennesker med bred kompetanse innenfor alle områder av markedsteknologi.
Sosial intelligens handler om å vite når og hvordan du som selskap skal kommunisere til kundene dine.
Det nytter ikke å ha tegnet opp prosesser uten et maskineri som skal drifte det hele.
Det starter og slutter med data pleier vi å si. Det er ikke så rart. Om du arbeider uten å samle inn eller analysere de dataene du opparbeider, hvordan kan du da måle effekten av all den jobben du nedlegger?
ROCS har flere dyktige prosjektledere med mange års erfaring, som følger prosjektene fra A til Å.
Det menneskelige aspektet er en essensiell komponent i personalisering, automatisering og kommunikasjon.
Når ROCS bruker begrepet matematikk, mener vi reglene som sier noe om hvilken informasjon som skal sendes til hvem – og hvem den ikke skal sendes til – det er vel så viktig.
Vi begynner ofte med innsikt, analyse og visualisering når vi starter på et prosjekt. Dette gjør vi for å kartlegge hvor kunden står, hva vi har å jobbe med og hvor veien går videre.
Automatiserte dialoger er ikke en kostnad, men heller en inntektskilde for kunden.