Å ha kunden i sentrum er den riktige veien til å skape gode tjenester
Kunde

Å ha kunden i sentrum er den riktige veien til å skape gode tjenester

Kunden i sentrum

Automatiserte dialoger er ikke en kostnad, men heller en inntektskilde for kunden.

Av: ROCS - ROCS
Sist oppdatert: 2021-09-10T12:13:10.0000000Z

Automatiserte dialoger er ikke en kostnad, men heller en inntektskilde for kunden. Om beslutningstaker hos kunde er endringsvillig, og sammen med oss ønsker å se på muligheten for å utnytte CRM-systemets fulle potensial, legger man til rette for et vellykket prosjekt. ROCS kan da komme med den riktige kompetansen og teknologien, som eksempelvis kan hjelpe kunden med å øke salget, hindre churn, definere riktige KPI`er, måle etterspørsel, forventninger i markeder og mye mer. På denne måten kan vi sammen oppnå de målene som vi har satt oss.

Mange bedrifter merker nå effekten av cookiedøden - bortfall av 3.parts cookie endrer spillereglene helt. Til nå har digital markedsføring og målretting av annonser gitt god effekt. Fra starten på 2021 ble det markert vaskeligere å følge en kundes atferd på tvers av plattformer og jobbe med retargeting uten samtykke, og enda mer vanskelig blir det fremover. Reklame blir midre treffsikker/relevant, noe som gir mer støy og gjør at det blir vanskeligere å nå igjennom.

Så hvordan få ut effekten av markedsføringbudsjettet?

  • Sørg for å ta eierskap til dine egne kunder
  • Få kontroll på dine kundedata
  • Skaff deg kundeinnsikt!

Et steg på veien kan være å investere i en CDP - Customer Data Platform. En CDP hjelper deg til å samle kundedata, integrere mot eksterne og interne kilder samt sørge for at kundereisen og kundeopplevelsen blir best mulig.

 



 

Tilbake