Å ha kunden i sentrum er den riktige veien til å skape gode tjenester
Kunde

Å ha kunden i sentrum er den riktige veien til å skape gode tjenester

Kunden i sentrum

Automatiserte dialoger er ikke en kostnad, men heller en inntektskilde for kunden.

Av: ROCS - ROCS
Sist oppdatert: 2020-08-28T10:56:15.0000000Z

Automatiserte dialoger er ikke en kostnad, men heller en inntektskilde for kunden. Om beslutningstaker hos kunde er endringsvillig, og sammen med oss ønsker å se på muligheten for å utnytte CRM-systemets fulle potensial, legger man til rette for et vellykket prosjekt. Automatiserte dialoger er ikke en kostnad, men heller en inntektskilde for kunden. ROCS kan da komme med den riktige kompetansen og teknologien, som eksempelvis kan hjelpe kunden å hindre churn, definere riktige KPI`er, måle etterspørsel, forventninger i markeder og mye mer. På denne måten kan vi sammen oppnå de målene som vi har satt oss.

Tilbake