Å ha kunden i sentrum er den riktige veien til å skape gode tjenester
Automatiserte dialoger er ikke en kostnad, men heller en inntektskilde for kunden.
Automatiserte dialoger er ikke en kostnad, men heller en inntektskilde for kunden. Om beslutningstaker hos kunde er endringsvillig, og sammen med oss ønsker å se på muligheten for å utnytte CRM-systemets fulle potensial, legger man til rette for et vellykket prosjekt. ROCS kan da komme med den riktige kompetansen og teknologien, som eksempelvis kan hjelpe kunden med å øke salget, hindre churn, definere riktige KPI`er, måle etterspørsel, forventninger i markeder og mye mer. På denne måten kan vi sammen oppnå de målene som vi har satt oss.
Mange bedrifter merker nå effekten av cookiedøden - bortfall av 3.parts cookie endrer spillereglene helt. Til nå har digital markedsføring og målretting av annonser gitt god effekt. Fra starten på 2021 ble det markert vaskeligere å følge en kundes atferd på tvers av plattformer og jobbe med retargeting uten samtykke, og enda mer vanskelig blir det fremover. Reklame blir midre treffsikker/relevant, noe som gir mer støy og gjør at det blir vanskeligere å nå igjennom.
Så hvordan få ut effekten av markedsføringbudsjettet?
Et steg på veien kan være å investere i en CDP - Customer Data Platform. En CDP hjelper deg til å samle kundedata, integrere mot eksterne og interne kilder samt sørge for at kundereisen og kundeopplevelsen blir best mulig.