Aktuelt
ROCS deler nyheter og fagblogg
Fremhevet innlegg
Martech eller Mar – Tech
Martech eller Mar - Tech: Hvorfor skillet mellom Markedsføring (MAR) og Teknologi (TECH) er en utfordring i mange bedrifter – Og hvordan løse det I en tid hvor teknologi og markedsføring er mer sammenvevd enn noen gang, står mange organisasjoner overfor et...
Sølv til OBOS
🥈 Sølv til OBOS i Martech Awards ANFO Martech Awards løfter frem de beste arbeidene som kombinerer teknologi, data og markedsføring på en sømløs og innovativ måte. Selv om det ikke er markedsføringspriser som driver oss, er det utrolig gøy å hevde seg blant de...
Siste innlegg
Martech eller Mar – Tech
Martech eller Mar - Tech: Hvorfor skillet mellom Markedsføring (MAR) og Teknologi (TECH) er en utfordring i mange bedrifter – Og hvordan løse det I en tid hvor teknologi og markedsføring er mer sammenvevd enn noen gang, står mange organisasjoner overfor et...
Sølv til OBOS
🥈 Sølv til OBOS i Martech Awards ANFO Martech Awards løfter frem de beste arbeidene som kombinerer teknologi, data og markedsføring på en sømløs og innovativ måte. Selv om det ikke er markedsføringspriser som driver oss, er det utrolig gøy å hevde seg blant de...
OBOS, AI og personalisering i praksis
ROCS og OBOS presenterer case på Dialogkonferansen 2024 Den 8- 11 september 2024 går Dialogkonferansen av stabelen i Strømstad, Sverige. Konferansen er Nordens største og viktigste arena for CRM, MarTech og digital markedsføring. Totalt er det 60 foredrag, og ett...
Hva er oppskriften for å vinne 3 gull?
Hva er oppskriften for å vinne 3 GULL? I november 2023 vant BI Handelshøyskolen 3 gull i ANFO MarTech Awards for deres Studieomat. Løsningen er resultatet av BI sitt samarbeid med Schjærven Reklamebyrå og ROCS. Lurer du på hva Studieomaten er og hvordan løsningen...
Riksteatret satser på Agillic
ROCS gratulerer Riksteatret med nytt Marketing Automation system. På kun 3 uker har ROCS flyttet over Riksteatret fra sitt tidligere Marketing system til Agillic Omnichannel Marketing Automation plattform. Riksteatret er heile landet sitt teater. De er til for at...
BI, ROCS og Schjærven triumferer med 3 Gull i ANFO sin MarTech Award!
For en kveld! MarTech bransjen fikk se BI, ROCS og Schjærven dra i land hele tre gullpriser for «Studieomaten» i ANFO sin prestisjefylte utdeling. Disse seirene markerer en epokegjørende suksess for teamet, som ble hyllet for sitt arbeid innen MarTech innovasjon og...
Google kommer med sin viktigste oppdatering av Gmail noensinne
I oktober lanserte Google og Yahoo en endring som de fleste brukere ikke vil legge merke til - i hvert fall ikke direkte – men som påvirker markedsførere. Selskapene sier at de vil kreve at avsendere som sender mer enn 5 000 bulk e-poster per dag til Gmail-brukere,...
Vi gratulerer BI Handelshøyskolen!
BI Handelshøyskolen vinner2 x sølv! BI Handelshøyskolen har oppnådd betydelig suksess med sin Studieomaten, en innovativ løsning som hjelper studenter med å ta velinformerte valg angående sitt fremtidige studieprogram. Ved å gi et bedre beslutningsgrunnlag, har...
Slik gjør vi det hos ROCS
Markedsføring er vitenskap og for oss er det hverdagen. Grunntanken til ROCS baseres på innsikt i data, behovsavklaring og strategier med utgangspunkt i kundens reelle atferd. Først og fremst tror vi på å dele, og at kunden ser akkurat det samme som vi ser.
Innsiktsdrevet organisasjon
OBOS er en av de største boligbyggerne i Norge og Sverige, og er den største i Norge, og eies av over 530 000 medlemmer. Overskuddet beholdes i virksomheten og benyttes til å oppfylle formålet, som er å tilby medlemmene bolig. En av OBOS viktigste konsernprioriteringer mot 2026 er å bli en innsiktsdreven organisasjon. Det er her ROCS har bistått.
Espen sørget for 10 millioner på bunnlinjen for en av våre kunder
Våre kunder er varierte, og det gjør hverdagen vår spennende. Det er et bredt spenn i alt fra hvilken bransje de tilhører, hvilke data de besitter, hva de ønsker av bistand og hvilke mål de vil oppnå på bunnlinjen. Uoppdaget potensial i eksisterende...
Digital kundelivssyklus og rapportering for Cinderella
ROCS har bistått Cinderella Eco Group med bruk av produkt- og kundedata gjennom onboarding i kundeprogrammet My Cinderella og automatiserte kundedialoger gjennom kundens livssyklus.