Riksteatret satser på Agillic

ROCS gratulerer Riksteatret med nytt Marketing Automation system.

På kun 3 uker har ROCS flyttet over Riksteatret fra sitt tidligere Marketing system til Agillic Omnichannel Marketing Automation plattform.

Riksteatret er heile landet sitt teater. De er til for at folk i hele landet skal ha tilgang til scenekunst av høg kvalitet – samme hvor i landet de bor.
Riksteatret spiller i dag på 74 kulturhus over hele landet. I løpet av ett år sender de ut 10 til 12 teaterproduksjoner på turné og har cirka 400 forestillinger for nesten 200 000 tilskuerer.

Riksteatret mener at Agillics avanserte markedsføringsautomatiseringsevner vil spille en avgjørende rolle for å nå ut til ulike målgrupper over hele landet.

Stephan Mehl, digital sjef ved Riksteatret, uttrykte entusiasme for samarbeidet med Agillic: «I en tid hvor det er viktigere enn noen gang å få kontakt med publikummet vårt, lar samarbeidet med Agillic oss løfte engasjementsstrategiene våre. Vi er begeistret over mulighetene fremover og innvirkningen det vil ha på vårt oppdrag om å samle mennesker gjennom kraften i historiefortelling og levere de beste teateropplevelsene til hele Norge.»

Agillics plattform vil gjøre Riksteatret i stand til å effektivisere markedsarbeidet og skreddersy kommunikasjon til ulike målgrupper.

ROCS implementerte Agillic plattformen for teatret i løpet av 3 uker. Agillics Omnichannel Marketing Automation Platform gir Riksteatret fleksibiliteten til å engasjere publikum gjennom personlig og målrettet kommunikasjon, og sikrer en sømløs og fengslende opplevelse for teatergjengere over hele landet.

Emre Gürsoy, administrerende direktør i Agillic, legger til:

«Vi er henrykte over å ønske Riksteatret velkommen til Agillic-familien. Deres dedikasjon til å berike det norske scenekunst gjenspeiler vår forpliktelse til å styrke organisasjoner med verktøyene for å skape meningsfullkommunikasjon. Sammen kan vi styrke Riksteatrets engasjementsstrategi, og sikre at magien i forestillingene deres når enda flere hjerter over hele landet.»

Vil du vite mer om hvordan ROCS kan hjelpe deg med Agillic Omnichannel Marketing Automation? Enten du er en eksisterende Agillic bruker eller vurderer nytt MA system så er vi klar til å hjelpe. Les mer her

Du vil kanskje også like…

Martech eller Mar – Tech

Martech eller Mar – Tech

Martech eller Mar - Tech: Hvorfor skillet mellom Markedsføring (MAR) og Teknologi (TECH) er en utfordring i mange...