BI, ROCS og Schjærven triumferer med 3 Gull i ANFO sin MarTech Award!

MarTech, BI, Gull

november 17, 2023

For en kveld! MarTech bransjen fikk se BI, ROCS og Schjærven dra i land hele tre gullpriser for «Studieomaten» i ANFO sin prestisjefylte utdeling.

Disse seirene markerer en epokegjørende suksess for teamet, som ble hyllet for sitt arbeid innen MarTech innovasjon og bruk av datadrevet kundeinnsikt.

Gull i «Årets Innovasjon» ble gitt for prosjektets betydelige evne til å skape en dyp og resonnerende forbindelse med deres digitale målgruppe. Med en bemerkelsesverdig sammensmeltning av avansert maskinlæring, personlig tilpasning og smart automatisering har aktøren klart å utmerke seg som en visjonær og empatisk innovatør i utdanningssektoren.

Gull i «Databasert Innsikt» ble gitt fordi prosjektgruppen har demonstrert en gullstandard innen databasert innsikt og markedsføringsteknologi. De har vist en særs god dybdeforståelse for målgruppens behov og har forankret sin løsning i solid og relevant tredjepartsinnsikt, hvilket setter retning for en effektiv og målrettet strategi. De har utmerket seg ved å utnytte avansert teknologi bestående av maskinlæring, personalisering og automatisering som demonstrerer en innovativ tilnærming til markedsføringsteknologi, samt at de har vært rause med delingen av back-end teknologien.

Gull i «B2C» klassen ble gitt fordi prosjektet har tatt seg tid til å samle og forvalte en imponerende mengde data. Ikke bare har de samlet dataen, den blir vist frem og benyttet i et format som unge virkelig forstår, liker og faktisk kan forholde seg til.

ROCS, Gull, Martech, BI

Samlet sett representerer disse tre gullseirene en kollektiv triumf for BI, ROCS og Schjærven, og sender en tydelig melding til MarTech-verdenen. Denne trioen har ikke bare satt standarden, de har overgått den, og deres suksess er et eksempel på det beste innen innovasjon, datadrevet kundeinnsikt og B2C-løsninger.

ANFO har etablert sin MarTech Award for bedrifter som Kommuniserer digitalt med sine kunder. Effektiv og vellykket bruk av markedsteknologi er nøkkelen til suksess for de fleste bedrifter. ANFO hedrer alle bedrifter og selskaper som gjør en eksepsjonelt god jobb med den digitale kommunikasjonen sin, og som bidrar til å heve standarden i bransjen og vise frem beste MarTech-praksis.

 

Markedsføring og teknologi går i stor grad hånd i hånd. Effektiv markedsføring handler mye om bruk av riktig teknologi på riktig måte. ANFO MarTech Award kårer de beste arbeidene og markedsaktivitetene som kombinerer teknologi og kreativitet på en sømløs måte. Konkurransen legger lik vekt på strategi, teknologi, kreativitet og resultat. 

ROCS, MarTech, BI, Gull

Du vil kanskje også like…

Riksteatret satser på Agillic

Riksteatret satser på Agillic

ROCS gratulerer Riksteatret med nytt Marketing Automation system. På kun 3 uker har ROCS flyttet over Riksteatret fra...